سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۵ ق.ظ

مناجات با حضرت مهدی

 دلنوشته

مناجات با حضرت مهدی

مناجات با امام زمان(عج) 


دستم بگیر، دلبرا ! شده ام بی تو،من "حقیر"

غفلت گرفته مرا، در بند دنیا....شدم "اسیر"

🍂



با هر دو دستِ پرُ گُنهم آمدم....گداییت!!

تا با هر دو دستِ خود بدهی به این "فقیر"

🍂



من سائلم ، نشانیِ درگاهِ تو کجاست؟

خواهم نشینم،به راهِ تو...نگاهم کنی "امیر"

🍂



آرام نمیشود،چه کنم؟ دل ، بیقرارِ توست

قدری برس، تو به حال و روزِ این"صغیر"

🍂



من...من...نه عزیزا...فقط تو مطرحی!

این، یک منِ ناچیز را از خودم "بگیر"

🍂



دارم به سر.....روز و شبم را هوایِ تو

من بد، ولی تو؛نِعمَ المولیّ و "النصیر"

🍂



لنگ است ، تمام زندگیم، بی پناهِ تو....

دستی بگیر رویِ سرم،یاایها "المُجیر"


🍃🌸🌹🍃🌸🌹🍃🌸🌹🍃

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی