جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۴:۰۱ ق.ظ

معارف مهدویت

 امام زمان علیه السلام

معارف مهدویت

ویژگی منتظران: یاد امام است، 👇🏼

 

👌🏼امامت را یاد کن! می خواهی دعا بخوانی، اول امامت!! چرا بعضی ها فکر می کنند که دعای فرج باید برای آخر مجالس باشد، دعای فرج برای همه ی مجالس است! هم دعای "ﻋَﻈُﻢَ اﻟْﺒَﻼﱠء"هم دعای "اَﻟﻠّﻬُﻢَّ ﮐُﻦْ ﻟِﻮَﻟِﯿﱢﮏَ" هر دو را بخوانید .

 

👈🏼صدقه می دهی یاد امام کن! خدایا این صدقه را به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) می دهم.اگر می خواهی صدقه ات قبول بشود یک کار دیگر هم بکن! صدقه را از طرف معصوم بده.

 

🔆به قول آیت الله مجتبی تهرانی (خدا رحمتشان کند) یعنی بگو خدایا این صدقه را از طرف امام رضا(ع)، از طرف حضرت زهرا(س)، از طرف 14 معصوم به نیت سلامتی امام زمان (عج)می دهم، چون دو طرف کار معصوم هست! صدقه ی تو صد درصد قبول است. 

 

👌🏼تو صدقه را به نیت سلامتی آقا بده مطمئن باش آقا هم  برای سلامتی تو دعا می کند! یعنی با یک تیر دو نشان می زنی!! و صدقه دادن برای امام زمان(عج) خیلی مستحب است٫ حتما این کار را انجام بدهید! حتما از این به بعد صدقه می دهید به نیت آقا انجام بدهید. 

 

⚜آقارا یاد کنید، دعا کنید! خود امام زمان(عج) می گوید: من روزی صد بار برای شما دعا می کنم! حیف است که ما فقط در نماز هایمان آقا را دعا کنیم، فقط روزی پنج بار..!! تازه اگر هم یاد کنیم! بنشینیم  یه ذره فکر کنیم، یک ذره حرکت کنیم.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی